29.november starter vi jobben med Ã¥ konvertere alle strømkunder over til et nytt og mer moderne kundesystem, som vil gi oss bedre kundehistorikk enn vi har i dag. PÃ¥ sikt er mÃ¥let at ogsÃ¥ fiberkunder skal inn, slik at alle vÃ¥re kunder samles i ett og samme system.Â
Vi lover Ã¥ gjøre vÃ¥rt beste for at overgangen skal være sÃ¥ sømløst som mulig for deg. Â
Nytt kontonummerÂ
Den største forskjellen er at fakturaen du mottar i januar, for forbruket i desember, vil ha nytt fakturaoppsett og nytt kontonummer. Du skal i utgangspunktet ikke trenge Ã¥ foreta deg noe. Noen fÃ¥ vil mÃ¥tte legge inn avtalegiro pÃ¥ nytt. Egen info til de det gjelder vil komme. Â
OBS! Siste faktura fra vÃ¥rt gamle system blir sendt ut i desember. Det kan forekomme at det stÃ¥r «opphør» pÃ¥ denne fakturaen. Se bort ifra dette!Â
Tinn Energi & Fiber appen og min sideÂ
VÃ¥r app henter data fra kundesystemet. Det vil si at i en overgangsfase vil ikke appen fungere. Det er pÃ¥ nÃ¥værende tidspunkt noe usikkert nÃ¥r alt er flyttet over og du igjen kan sjekke ditt forbruk i appen. Â
I mellomtiden vil du kunne finne historisk data pÃ¥ min side. All forbruk til og med november, vil du finne der. Forbruk fra og med desember, vil du om kort tid finne i en ny og forbedret utgave av min side. Â
For Ã¥ kunne følge med pÃ¥ mÃ¥leverdier, kan du logge inn via elhub.no Â
For kunder med produkter som nedbetales via strømregningenÂ
Kunder som har kjøpt produkter med nedbetaling over strømregningen vil motta egen mail med informasjon om dette.Â
Vi beklager pÃ¥ det sterkeste de ulemper kundesystembytte mÃ¥tte medføre, men vi forsøker Ã¥ gjøre det sÃ¥ sømløst som mulig. Â
Har du spørsmÃ¥l eller opplever at noe ikke fungerer som normalt etter overflyttingen? ta gjerne kontakt med vÃ¥rt kundesenter sÃ¥ skal vi hjelpe deg!Â
Med vennlig hilsen oss i Tinn Energi & FiberÂ
Â
Â